
Con todo, é moi posible que esa pregunta -xunto ao meu carácter insatisfeito- foron os causantes de que eu, agora mesmo, estea a escribir a entrada deste blogue.
Un par de compañeiras de traballo, faláranme da Aprendizaxe por proxectos, e como “Don Google” nunca decepciona, atopei á marabillosa Ana Basterra. Grazas a esa descuberta, puiden dar unha visión da Revolución Industrial máis comprometida e conectada á realidade do meu alumnado dese curso.
Nos dous anos seguintes, continuei formándome; de xeito presencial, no CFR de Vigo (o emprego táblets que, a pesar de Profe, o teu dedo sempre queda atrás, conseguiume enganchar) e no meu centro, a través dos PFAC de Aprendizaxe Cooperativa, coa súa proxección na avaliación do alumnado e o seu desenvolvemento a través das TICs. Pero moito na rede: Twitter (@Toni Solano,@lazpita,), blogues (marabillosas Bloggeando e o tan humano Fernando Trujillo), Pinterest, algo menos en Facebook (debe ser cuestión de idade), MOOCs...
É verdade que nestes dous anos eu avancei con grandes pasos no coñecemento de metodoloxías activas, na utilidade das redes sociais para educación… Está claro que a pregunta que dá título á miña entrada do blogue converteuse nunha ventá que me abriu a un mundo descoñecido.
Con este curso de Ambientes persoais de aprendizaxe e redes sociais na educación, quero atopar ferramentas que me axuden asentar as fontes de información que manexo no seu sitio, quero aprender a ser unha usuaria activa -non meramente pasiva como son agora- na rede, aínda que nunca teña nin o ímpetu nin a traxectoria dos que citei anteriormente. Pode suceder que alguén lea o que escribo e que o utilice, como eu empreguei o doutros e, se teño sorte, pode suceder que o perfeccione e que me conte como o fixo. Daquela, si sería verdadeiramente afortunada!