A miña intención inicial era desenvolver unha tarefa co alumnado de Segundo de PMAR, onde imparto a materia de Ámbito Lingüístico e Social, xa que o feito de tratarse dun ámbito facilitaríame achegar a visión interdisciplinar ou integrada.
Quedara co meu equipo en realizar unha presentación interactiva no que o alumnado de PMAR ofrecese unha visión da sociedade da Idade Media; mais antes de comezar a abordala, debía rematar o tema que tiña comezado e aí decateime de que, tras uns meses analizando a xeografía física e política, que eran conceptos máis relacionados coa realidade, cumpría un tratamento máis reflexivo e abstracto, o que requería unha maior dilatación temporal.
Ante esa obstáculo, optei por aplicar o aprendido no curso a unha tarefa que quería levar a cabo co alumnado, tamén de Segundo de ESO, na materia de Lingua Galega e Literatura. O título do mesmo é: "Explicamos os determinantes aos nosos compañeiros de clase".
Velaquí a presentación que realicei ante o alumnado onde expoño as liñas que guiarían a súa execución...
Quedara co meu equipo en realizar unha presentación interactiva no que o alumnado de PMAR ofrecese unha visión da sociedade da Idade Media; mais antes de comezar a abordala, debía rematar o tema que tiña comezado e aí decateime de que, tras uns meses analizando a xeografía física e política, que eran conceptos máis relacionados coa realidade, cumpría un tratamento máis reflexivo e abstracto, o que requería unha maior dilatación temporal.
Ante esa obstáculo, optei por aplicar o aprendido no curso a unha tarefa que quería levar a cabo co alumnado, tamén de Segundo de ESO, na materia de Lingua Galega e Literatura. O título do mesmo é: "Explicamos os determinantes aos nosos compañeiros de clase".
Velaquí a presentación que realicei ante o alumnado onde expoño as liñas que guiarían a súa execución...
Ningún comentario:
Publicar un comentario